maanantai 18. elokuuta 2008

Tyhjässä talossa

Muuttokuorma lähti, ja minä olen aivan rätti, poikki ja väsynyt! Tavarat eivät ihan mahtuneet muuttoautoon ja sen peräkärryyn, joten minä kuljetan loput, sikäli kun ne minunkaan autooni sopivat. Ja minulla on sitten myös peräkärry veneen kuljetusta varten.
Siitä roinasta muuten: Oliko kyydissä sittenkään turhaa tavaraa? Oli suksia, lasketteluvälineitä, metsästys- ja kalastustarvikkeita, kirjoja, lehtiä, lankaa, kankaita, villoja, maalauksia, maalaustarvikkeita, valokuvia, dioja, videoita, vaatteita, astioita, huonekaluja, pelikoneita ja pelejä. Meidän perheen arkea - ja vähän juhlaakin.
Tyhjä talo huokailee. Minä sen sijaan en jaksa nyt herkistellä, koska selkää ja jalkoja särkee ja käsien iho kinnaa ja kutisee luuturätin vääntämisestä. Nukun pikkupoikien huoneessa kuopuksen sängyssä, joka pieneksi jääneenä saa pian uuden nukkujan. Tässä huoneessa pikkupoikani uinuivat noin 2500 yötä; ennen nukahtamistaan näkivät tuon katulampun loisteen.

Muuttoauto alkaa täyttyä. Mitenkähän tässä käy?
Peräkärryyn ahdettiin rytötavarat.

Kukatkin kyytiin!
Puoli yhdeksältä muuttoauton nokka kääntyi pohjoisen suuntaan. Vettä oli satanut koko päivän.

5 kommenttia:

teisa kirjoitti...

Muuttaminen on raskasta, monellakin tapaa. Onnea uudelle!

Maritta kirjoitti...

Hengessä mukana :)

Anonyymi kirjoitti...

Voimia muuttoon ja purkamiseen.

kipi kirjoitti...

Toivottavasti sonera saisi sen laajakaistan siellä piakkoin kuntoon. Olisi jo mukava tietää mitä olet puuhastellut. :)

Hyvää syksyä toivotellen

WeirdRockStar kirjoitti...

Voimia!